Het merk Sjooters is onderdeel van MPV-Drinks Veghel v.o.f.
Als onderneming in verkoop van alcoholische dranken onderstreept MPV-Drinks v.o.f. de regel en wetgeving die bestaan voor het verantwoord alcoholgebruik. Hierbij wordt alcohol vaak in verband gebracht met beleving, feest vieren, genieten, gezelligheid en ontspanning. De negatieve en bijkomende aspecten van alcohol/alcoholische dranken mogen en willen we niet ontkennen. Dit brengt een extra stuk verantwoordelijkheid met zich mee die onlosmakelijk met onze branche verbonden is. Overmatig en/of ongepast gebruik van alcoholische dranken kan leiden tot gezondheidsklachten en sociale maatschappelijke problemen voor zowel groepen als individuen in hun leefomgeving. MPV-Drinks v.o.f. erkent de problemen die in de samenleving spelen omtrent het gebruik van alcoholische dranken. Onze marketing en verkopen zijn niet gericht op personen jonger dan 18 jaar. Onder de 18 jaar raden wij jongeren sterk af om alcoholische dranken te nuttigen.
Geen 18, geen alcohol.
Sjooters staat achter de campagne NIX18
Meer informatie kunt u vinden op: NIX18
Sjooters staat achter Verantwoord Alcohol gebruik!
Meer informatie kunt u vinden op: STIVA
Ook raden wij af om alcohol te nuttigen wanneer u nog moet rijden.
Meer informatie over BOB kunt u vinden op: BOB
Wel de beleving maar géén druppeltje alcohol neem dan een BOBSHOT.
Het jongste jongeren drankje van Nederland. Blijf fris & fruitig met een bobshot.
Meer informatie over BOBSHOT kunt u vinden op: BOBSHOT